Cum pot instala programul „Navitel Navigator” pe un PND care este furnizat cu alt software de navigație?

Versiunea de program pentru dispozitive de navigație portabile (PND) este furnizată doar împreună cu dispozitivul și nu este disponibilă fără acesta. Vă rugăm să contactați centrul de service autorizat al producătorului de dispozitive pentru a afla dacă se poate instala “Navitel Navigator”.

De unde pot achiziționa programul și hărțile „Navitel Navigator”?

Pot fi achiziționate hărți și pachete de hărți suplimentare, precum și versiunea completă a programului „Navitel Navigator” după expirarea versiunii de încercare, din meniul de program. Funcția este disponibilă pentru versiunea 5.5 și versiunile ulterioare ale programului, instalate pe dispozitive Android, iOS, Windows Mobile sau Windows Phone. Este necesară conexiune la Internet. Pentru mai multe detalii, consultați /support/instructions/buy-a-map.

Puteți achiziționa programul și hărțile pentru un telefon smartphone sau o tabletă, precum și hărți suplimentare pentru un PND furnizat cu „Navitel Navigator”, din secțiunea „Cum pot achiziționa” de pe site-ul web.

De asemenea, puteți selecta să vizualizați lista de magazine pe Internet și de magazine din Rusia și din străinătate, care vând programul și hărțile, la secțiunea „Cum pot achiziționa” de pe site-ul web. Metodele de plată vor fi indicate de reprezentanții acestor companii.

Unde pot vedea numărul de serie alocat dispozitivului de program, numărul cheii de licență a programului și versiunea programului instalat?

Pentru a vizualiza aceste informații, porniți programul „Navitel Navigator”. Selectați Meniu din colțul din stânga jos al ecranului principal, apoi selectați My Navitel > Descărcare hărți > Navitel Navigator. Ecranul se va deschide, afișând versiunea programului, seria dispozitivului și numărul cheii de licență a programului. Dacă sub-meniul Descărcare hărți nu apare în program, selectați My Navitel > Toate produsele > Navitel Navigator.