Achiziție și instalare

Înregistrare

Navigație

Actualizare

  • Cum pot șterge liniile violete de pe hartă?

    Liniile violete de pe hartă reprezintă ultimele 10 000 de puncte ale unui traseu înregistrat.

    Pentru a dezactiva opțiunea, selectați Meniu > Setări > Trasee și setați comutatorul pentru Afișează ultimele 10 00 de puncte de pe traseuîn poziția „Oprit”. Pentru a șterge toate datele despre aceste puncte din dispozitivul dvs., ștergeți fișierul cu traseul din folderul „Trasee” din directorul „NavitelConținut” (pentru telefoane smartphone și tablete) sau directorul „Navitel” („Navi”,„MobileNavigator” sau altul, în funcție de model) pentru PND.

  • Atunci când mă deplasez de-a lungul traseului, harta nu se mișcă pentru a indica poziția actuală. Pentru a vedea poziția actuală, harta trebuie mișcată manual. Cum pot remedia acest lucru?

    Asigurați-vă că este instalată ultima versiune de program pe dispozitiv.

    Setați funcția Resetare poziție, care duce harta înapoi la poziția actuală, chiar dacă a fost mișcată. Pentru setarea funcției, selectați câmpul Meniu > Setări > Hartă > Resetare poziție și setați timpul (5 s, 10 s, 15 s, 20 s).

  • Rutele dintre două puncte sunt afișate ca linii drepte. Cum pot remedia acest lucru?

    Asigurați-vă că sunt instalate ultimele versiuni de program și hărți pe dispozitiv. Dacă este necesar, actualizați programul și hărțile.

    Selectați Meniu > Setări > Navigație și setați comutatorul în poziția Rută de-a lungul drumurilor.

    Asigurați-vă că aveți hărți pentru toate teritoriile traversate de rută (de exemplu, atunci când planificați o tură internațională, asigurați-vă că aveți hărțile țărilor aflate între țara în care începe ruta și țara de destinație).

    În cazul în care există hărți neoficiale, mutați-le într-un atlas separat — incompatibilitatea cu hărțile oficiale poate fi cauza problemei.

    Dacă problema persistă, trimiteți un e-mail la support@navitel.cz descriind problema și furnizând numărul cheii de licență, datele cu privire la rută și versiunile de program și de hărți.

  • Ce pot să fac dacă GPS-ul meu nu se conectează?

    Asigurați-vă că receptorul GPS-ului este pornit: dacă indicatorul este gri, receptorul este oprit, dacă indicatorul este roșu, receptorul este pornit, dar conexiunea la sateliți nu a fost stabilită, indicatorul galben indică o conexiune slabă, iar indicatorul verde indică faptul că GPS-ul este conectat.

    Pentru conexiunea inițială la sateliți, poate fi necesar să lăsați dispozitivul static într-o zonă deschisă (pervazul ferestrei, balcon sau pe bordul unei mașini) timp de aproximativ 20 până la 30 de minute.

    Asigurați-vă că este instalată ultima versiune de program pe dispozitiv. Dacă este necesar, actualizați programul.

    Dacă măsurile de mai sus nu au ajutat, verificați-vă receptorul GPS la un centru de service al producătorului de dispozitive, pentru identificarea defecțiunilor.